Pazartesi, Şubat 06, 2006

başlık yok

yüreğim çok büyük, oraya çok şey sığıyor.

6 yorum:

gökkuşağı dedi ki...

çok büyük ama içeride yer kavgaları başladı herşeyi alamıyor artık tekleyip duruyor.Benim, bizim yerimizin kadrolu olduğundan eminim.Giremeyen olursada hiçüzülemeyeceğim...
Nes

gökkuşağı dedi ki...

çok büyük ama içeride yer kavgaları başladı herşeyi alamıyor artık tekleyip duruyor.Benim, bizim yerimizin kadrolu olduğundan eminim.Giremeyen olursada hiçüzülemeyeceğim...
Nes

gökkuşağı dedi ki...

çok büyük ama içeride yer kavgaları başladı herşeyi alamıyor artık tekleyip duruyor.Benim, bizim yerimizin kadrolu olduğundan eminim.Giremeyen olursada hiçüzülemeyeceğim...
Nes

gökkuşağı dedi ki...

çok büyük ama içeride yer kavgaları başladı herşeyi alamıyor artık tekleyip duruyor.Benim, bizim yerimizin kadrolu olduğundan eminim.Giremeyen olursada hiçüzülemeyeceğim...
Nes

gökkuşağı dedi ki...

çok büyük ama içeride yer kavgaları başladı herşeyi alamıyor artık tekleyip duruyor.Benim, bizim yerimizin kadrolu olduğundan eminim.Giremeyen olursada hiçüzülemeyeceğim...
Nes

gençlik biterken dedi ki...

Bizede bu yürekte yer var değilmi?
Ne mutlu sana, geniş yürekli olmak harika bir şey.