Salı, Mart 28, 2006

ben gençlik nedir bilirim, ama sen yaşlılık nedir bilmezsin demiş orson welles.


geçen günlerde oktay akbal köşe yazısında yazmış aşağıdaki satırları, ama o da bilmiyor şairini...

yalnızlık
ben darülacezede kalıyorum
bazen banklarda oturup, bazen ağlıyorum
benim de bir evim vardı
penceremde sardunyalarım
bir de tekir kedim
hatırlıyorum
evlatlarım F.,S.,H. ve şipşirin torunlarım
belki birisi ziyaretime gelir diye bekliyorum
ne gelen var, ne giden ... şaşırıyorum
ne olur bir kerecik gelin....sizlere sesleniyorum
ellerimi bağlayacağım titremeyecekler
söz veriyorum
yok, ne gelen var ne giden
ama göreceksiniz, birgün gelecekler
evlatlarım, torunlarım
bir mezar taşında bulacaklar beni belki de
ama söyleyin onlara ne olur
ağlamasınlar
kıyamıyorum

tüm yalnızlara selam olsun

3 yorum:

gençlik biterken dedi ki...

çok acıklı olmuş be. Tanrı yalnız kullarından eylemesin

Asuman Unsal dedi ki...

YA DEĞİŞTİR ARTIK YAZINI LÜTFEN HEM BEN SENİ EBELEDİM YAZSANA ARTIK SEVDİĞİN ON KİTABI

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

tamam canım