Pazar, Haziran 18, 2006

önemli kararlar eşiğinde

emekliliği hak edeli üç yıl geçti. bu yıl da sürdürmek istiyordum öğretmenliğimi. ama okulun hiç tadı tuzu kalmadı, müdürün biri gidiyor biri geliyor, her birinin yandaşları var. birbirlerinin açıklarını arıyorlar. kısaca çalışma zevkim kalmadı.

geçenlerde eşiminde başkanı olduğu eğitim vakfının ikinci başkanı çalışmamı teklif etti, yapabileceğimi düşündüm, eşimle konuştuk her boyutuyla ve ben emekli olmaya karar verdim. şimdi eğitimin başka bir alanında yönetim kurulunda çalışacağım. umarım yararlı ve başarılı olurum. çalışma koşulları daha farklı, mesaiye bağlı olmadan karar verme mekanizmalarında olmak benim için çok farklı birşey. enazından emekliye ayrıldığımı anlamayacağım zamanımı dolu dolu geçireceğimi düşünüyorum. hakkımda hayırlı olsun...

2 yorum:

ince eleyen karakter dedi ki...

cıceklerın harıka bayıldım ınsallah hakkında hayırlısı olur

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

teşekkürler toprak ve ben. sayfama hoşgeldin.