Çarşamba, Şubat 28, 2007

şURDAN BURDAN

Gözüm iyileşti, dün son kontrole gittim, iyiymiş ama damlaları hemen bırakmayacakmışım, azaltarak daha bir hafta sürecek.

Hava sabah yağışlıydı, o yüzden zor kalktım. Üzerimde de bir ağırlık bir ağırlık... Şimdi açtı ve güneşli. İlçeye gitmem gerekiyordu, üzerimdeki ağırlıktan mıdır nedir zorlandım araba kullanmaya, gözlerim kapanıverecekti, neyse sağ salim geldim.

Dün gece biraz uyumuşum bir uyandım, içimde müthiş bir yeme isteği hem de yağlı tuzlu bişiiler istiyor, sebze yemekleri var ama çok az yağlı, istemedim yemek. Filozofun yaptığı yeşil ve siyah zeytini çıkarttım, yeşil zeytinin yağlı yağlı suyuna bandım, ekşilice, tam da benim sevdiğim gibi, aylardır yemiyordum.. 20 30 tane yemişimdir zeytinden, iki dilim de kepekli ekmek. Evde normal ekmek olsa onu da yiyecektim ama... Kremalı hpastaları hiç sevmem, ama dün onu hayal ettim yemek için. Diyet yaparken böyle çılgınca davranabiliyor insan. Bugün cezalıyım, az kalori almam gerekli..

İşe 12 gibi gelebildim ilçeden. İkibuçuk gibi de ayrılacağım. Dijital uydu vardı tv için. Yeni tv aldık ona da dijitürk taktıracağız, üçte gelecek servis. Artık bol bol film izleyebileceğiz, oturduğu yerde sürekli oturamayan ben bakalım artık bir buçuk saat oturup film izleyebilecek miyim?

İşte bu kadar günlük, olan biten bu.. Sevgiyle kalın..

2 yorum:

Asuman Unsal dedi ki...

AHAHAH
sıkı diyet adama herşeyi yaptırabilir, önemli olan artesi günkü hakimiyetin, yoksa ooo

dg türk olayı e müthiş, çok sefindim,
gözününü iyileşmesine de sevindim moahh

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

canımm, sağol..