Cuma, Mayıs 09, 2008

tiroid

Yine ne çok oldu yazmayalı, yazacak hiç mi bişiiler yoktu, elbette ki hayır.. canım yazmak istemedi, sizleri takip ettim geriden geriden, bazen de yorum bırakarak..

daha önceki yazılarımdan birinde bahsetmiştim, tiroid bezemdeki soğuk nodüllerden.. pazartesi günü ameliyat oldum izmir de.. başarılı geçti, bir gece sonra da eve geldim.. patoloji sonuçları cuma günü belli olacak ama dr um göründüğü kadarıyla tehlikeli bişii yok dedi.. sağ lobda birden fazlaydı kitleler, solda ise bir tane.. sağı alıp solu bırakacaktı ama, soldaki kitle de derinde olduğundan her iki bezeyi de almış.. bezenin salgıladığı hormonu şimdi dışarıdan alacağım. belirleyinceye kadar da kilo kaybı veya kilo alma sorunu yaşanabilirmiş.. inş biz hemen ayarlayabiliriz dozajı..

sağlık her şeyin başı, yetmiş, bitmemiş, olamamış... inanın hiçbişeyin önemi yok. sağlıklı günler diliyorum uğrayan konuklarıma..

Hiç yorum yok: