Çarşamba, Kasım 14, 2007

sevgili nenoni okuduğum kitabın 187. sayfasını yazmam için sobelemişti beni. epeyce geç kaldım, ona da yorumlarda belirttiğim gibi Ahmet Altan ın İsyan Günlerinde Aşkı ını okuyordum, epey ara verince yazmaya o bitti, şimdi de Ayşe Kulin inin Veda sını bitirmek üzereyim.

ne zamandır?
bir aydır böyle. yakında bunu hükümetinize yazılı olarak bildirecek ve sizlerden de işbirliği isteyecekler. Bu vaziyet, Türk subaylarının maneviyatında büyük tahribata yol açıyor, pek çok kişi bu aşalayıcı duruma düşmemek için sokakta üniforma giymemeye başladı.

Ahmet Reşat ın midesin dayanılmaz acı veren bir kramp girdi. içinden öğürmek, kusmak geliyordu. farkında olmadan bir eliyle midesini tuttu, diğeriyle ağzını kapattı.

neyiniz var, yüzünüzkül gibi oldu Reşat bey dedi Mahir.
Birden midem bulandı nedense.
dilinize bakabilir miyim müsaade ederseniz?
iyiyim Mahir bey iyiyim. Tabii her birimiz ne kadar iyi olabileceksek o kadar iyiyim. merak etmeyin geçti.

bir süre konuşmaya mecalleri kalmamış gibi karşılıklı oturdular.
sessizliği Mahir bozdu.
inanın sizleri, hele Behice hanım bu durumdayken bırakıp uzağa gitmekzorunda kaldığım için üzülüyorum. size hin i hacette arayabilesiniz diye, bir doktor arkadaşın telefon numarasını bırakacağım. Akil Muhtar, yakın dostumdur ve mükemmel bir doktordur.
teşekkür ederim.
Leman hanım da büyüdü artık, pek aklı başında bir genç kız olmuş. annesine yardımcı olur, eminim.
Leman olur da malumunuz, anneler evlatlarına hep çocuk muamelesi yaparlar. Behicanımkızların elini işe sürdürtmüyor. onlar daha çocukmuş, bence hatalıdır ama çocukları yetiştirmek hanımın selahiyetinde, ben pek karışmıyorum. Mahur bey kardeşim siz gurbette ne kadar kalacaksınız?
Tuzla daki hastanelere koleralıları topladılarTifüse ve zührevi hastalıklara yakalananları da başka yerlerde karantinaya almaktalar. Bir de son göçlerle gelen Asya gribi çıktı başımıza..............

diye sürmekte kitap. Herkese tavsiye ederim. Osmanlının son dönemini roman tadında anlatan bir kitap.. Ben de DERİN İZ i sobeliyorum.

Midilli adasına gittik cuma günü, pazara dönecektik, adada mahsur kaldık, serüven bir sonraki postta. Haydi kalın sağlıcakla...

2 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Niye mahsur kaldınız bakalım. Bir daha ki postta okuyalım...

Asuman Unsal dedi ki...

beni sobelemişlerdi yazdım diye hatırlıyorum kuzucum :)(: